Set Free The Devil Inside კვირა, 22.10.2017, 16:50
მთავარი | რეგისტრაცია | შესვლა მოგესალმები სტუმარი | RSS
საიტის მენიუ

სექციის კატეგორიები
DMC Videos [12]
Dmc Walls [3]
Dmc News [14]
other dmc files [14]
ავატარების შეკვეთა [1]
Game Scripts [3]
Polls And Surweys [3]
ჩვენი ნამუშევრები [27]
Devil May Cry anime [0]
Devil May Cry Anime o.s.t [1]
Devil May Cry 1 Sounds [1]
Devil May Cry Game [6]

ჩვენი გამოკითხვა
თქვენი აზრით რომელი პერსონაჟია საუკეთესო Devil May Cry ტრილოგიიისა?
Всего ответов: 112

სტატისტიკა
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
 
მთავარი » 2010 » ივლისი » 1 » გრაფიკა
22:51
გრაფიკა

                                                 ვიტყვი ერთს – ძალიან, ძალიან ლამაზად გამოიყურება. ფანტასტიკური მოდელები, სამაგალითო ოპტიმიზაცია(მართლაც სამაგალითო თუ იმასაც გავითვალისწინებთ რომ ყველა ქათსცენა თამაშის ძრავზეა), განმაცვიფრებელი HDR ეფექტები, Motion Blur–ზე და Depth fo Field–ზე აღარაფერს ვამბობ. თამაშმა გარემოს მრავალფეროვნებაში საგრძნობლად მოიმატა, და ძრავი ყველაფერს შესანიშნავად ართმევს თავს – ქალაქები, ჯუნგლები, თოვლიანი მთები, მიწისქვეშა ლაბორატორიები და ა.შ. თანაც ეს ყველაფერი 60 FPS-ის მხარდაჭერით – სასწაულია უბრალოდ. ერთადერთი ჩავარდნა, როგორც ჩანს, მოხდა დინამიურ ჩრდილებში – აქ ისინი საშინლად გამოიყურებიან და ეს როგორც ჩანს კონსოლიდან პორტირების ბრალია. მაგრამ, როგორც ჩანს, CAPCOM–მა Resident Evil 4–ის და Devil May Cry 3: Dante’s Awakening–ის შემდეგ ეტალონური პორტების გამოშვება დაიწყო


კატეგორია: ჩვენი ნამუშევრები | ნანახია: 413 | დაამატა: Devil2 | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *:
Copyright MyCorp © 2017
ძებნა                                  

კალენდარი
«  ივლისი 2010  »
ორსამოთხხუთპარშაბკვ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

ჩანაწერების არქივი


საიტის მეგობრები
Copyright MyCorp © 2017